Zamówienie

Jak zamówić?

W naszym sklepie internetowym możesz złożyć zamówienie na 2 sposoby:

  1. przez stronę www – wejdź na stronę produktu a następnie dodaj zamówienie do koszyka
  2. telefonicznie – jeżeli nie chcesz kupować przez Internet, możesz do nas zadzwonić. Składając zamówienie telefonicznie możesz wybrać każdą dostępną formę płatności i dostawy.

Czy muszę założyć konto aby dokonać zakupu?

Nie musisz zakładać konta, aby dokonać zakupu. Wystarczy, że dodasz interesujące Cię produkty do koszyka a następnie wypełnisz pola Szybkie Zakupy

Możesz również złożyć zamówienie telefonicznie.

Moje konto

Dlaczego powinienem założyć konto?

Mając konto w naszym sklepie możesz:

  1.  łatwo sprawdzić i edytować swoje dane i adresy dostaw.
  2. sprawdzić aktualny status zamówienia.
  3. śledzić historię swoich poprzednich zamówień.

W celu dokonania rejestracji kliknij Zarejestruj w prawym górnym rogu strony i uzupełnij puste pola.

Mam problem z zalogowaniem się na konto. Co powinienem zrobić?

Jeżeli podczas logowania występuje komunikat o błędnie wpisanych danych, w pierwszej kolejności upewnij się, że użyty przez Ciebie adres e-mail jest taki sam, który był podawany podczas rejestracji.Jeżeli adres e-mail jest poprawny, a problem występuje nadal sprawdź poprawność hasła. W celu odzyskania zapomnianego hasła, kliknij Zaloguj w prawym górnym rogu strony a następnie wypełnij pole Przypomnij hasło. Na wskazany adres e-mail otrzymasz wiadomość pozwalająca na zalogowanie się.

Wysyłka i dostawa

Koszty dostawy

Koszty przesyłki uzależnione są od wybranego sposobu dostawy. Na stronie, pod ceną produktu możesz sprawdzić koszt przesyłki dla danego artykułu.Szczegółowych informacji na temat kosztów i form dostawy znajdziesz klikając w ten link.

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Termin realizacji zamówienia, uzależniony jest od dostępności produktów, które chcesz zakupić. Na stronie produktu, pod ceną zawsze podajemy informację o terminie realizacji zamówienia. W tym czasie powinieneś otrzymać zamówienie.

Śledzenie przesyłek

Kiedy przesyłka zostanie spakowana i odebrana przez Kuriera, możesz sprawdzić w jakim miejscu się znajduje. W tym celu wklej numer  listu przewozowego, jaki powinieneś otrzymać w mailu informującym o wysłaniu zamówienia, na stronie Firmy Kurierskiej, która dostarcza Twoje zamówienie.

GLS: https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek

DPD: https://tracktrace.dpd.com.pl/

Poczta Polska: http://emonitoring.poczta-polska.pl/

Paczkomaty: https://twoj.inpost.pl/pl/znajdz-przesylke

Paczka w RUCHu: https://www.paczkawruchu.pl/sledz-paczke/

Co zrobić jeżeli przesyłka nie dotarła?

Jeżeli przesyłka nie została doręczona w wyznaczonym terminie, skontaktuj się z nami. Postaramy się pomóc w wyjaśnieniu tej sytuacji. Wcześniej, warto skontaktować się z firmą kurierską która doręcza paczkę, ponieważ być może zamówienie jest już w drodze.

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście w sklepie?

Ze względu na internetowy charakter prowadzenia działalności, na chwilę obecną, nie zawsze jest  możliwość odbioru osobistego zamówienia.  Towary NIE SĄ ZAWSZE są wysyłane z Biskupca, ale z zewnętrznego magazynu centralnego.  Prosimy o telefon w tej sprawie +48 661 461 611.

Metody płatności

Dokonując zakupów w naszym sklepie, masz do wyboru kilka metod płatności:

  1. tradycyjny przelew internetowy.
  2. za pobraniem u kuriera
  3. szybkie płatności Przelewy24

Szczegółowych informacji na temat m.in. metod płatności znajdziesz klikając w ten link

Reklamacje i zwroty

Jak zwrócić towar?

Kupując w naszym sklepie masz możliwość dokonania zwrotu nieużywanego produktu bez podawania przyczyny do 30 dni.

Odeślij przesyłkę wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy na adres:

Metrone Sp. z o.o.
ul. Warszawska 15/2
11-330 Biskupiec

Po sprawdzeniu towaru środki zostaną niezwłocznie zwrócone

Czy muszę płacić za przesyłkę?

Zwrot towaru odbywa się na koszt klienta.Odsyłając zwracaną przesyłkę pamiętaj o załączeniu pisemnego oświadczenia odstąpienia od umowy.

Jak złożyć reklamację?

Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie, zgodnie z polskim prawem posiadają gwarancję producenta lub gwarancję sprzedawcy, w tym przypadku naszego sklepu. Jeśli Twój produkt działa wadliwie lub się zepsuł możesz skorzystać z prawa do reklamacji.Szczegółowych informacji na temat reklamacji i zwrotów znajdziesz klikając w ten link